joi, 5 aprilie 2012

TVR Info. Again and again

Azi, 05.04, de la ora 11.20 se discuta la TVR Info despre zonele protejate ale Bucurestiului. 
Trei dintre ele sunt in dezbatere publica - Dorobanti, Pitar Mos si Vasile Conta. Ma aflu printre elaboratori dar nu cred ca din aceasta cauza am fost invitat.
Locuitorii din zona, cei interesati, au o zi de vizionare planse si dezbateri in zona Gradina Icoanei, sambata, intre 10.00 si 13.00, undeva langa Biserica Anglicana. 
La discutia din studioul TVR Info inteleg ca se va afla si Nicusor Dan.

2 comentarii:

  1. Nu cunosc la acest nivel Bucureştiul. Multă baftă şi week-end plăcut.
    PS Mulţumesc pentru link, am fost la Bibliotecarul şi am răspuns chestionarului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intalnirea a fost extrem de diluata si, oricum, destul de slab organizata. M-a surprins Gh. Patrascu prin faptul ca a fost acolo cel putin doua ore. Am vazut seria de fotografii din Braila. Am sa pun si eu cateva la un moment dat.

      Ștergere