luni, 24 octombrie 2011

Piata Senatului din Bucuresti

Armyuser are un articol care aduce in lumina o piata a capitalei care astazi e o simpla intersectie grea peste un pod. Pentru ca am si eu o parte de informatie o pun in completare (sursa: Arhivele Nationale Directia Municipiului Bucuresti, fond PMB Alinieri). Cand am, am ...



Pe plan, acolo unde azi e terenul asezamantului de la Sf. Spiridon Vechi, inca mai era societatea de gimnastica - aia cu "darea la semn". Caut, poate gasesc si cateva imagini ca aveam pe undeva antetul societatii ...

3 comentarii:

  1. marius georgescu15 martie 2012 la 11:43

    Aveti idee in ce an s-a schimbat numele pietei in Piata Natiunilor Unite si daca s-a numit Piata Astronautilor ?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau dar nu am aceasta informatie. Pe planul din 1974 deja era denumirea Piata Natiunilor Unite. Nu cred ca in intervalul dintre lovitura de stat din 30 decembrie 1947 si 1974 s-ar fi putut numi Piata Astronautilor, fapt ce nu s-ar fi putut intampla mai devreme de 1960. Deja a existat o Piata a Cosmonautilor - fosta si actuala Piata Lahovary.

    RăspundețiȘtergere
  3. marius georgescu19 martie 2012 la 13:10

    Multumesc pentru informatii.
    Probabil si-a primit numele dupa 1955 cand Romania a intrat in Organizația Națiunilor Unite (ONU).
    Stiu ca prin '50 era numita Piata Operetei

    RăspundețiȘtergere